Asiakkaamme
Asiakkaamme | |
Vakituisia asuinkiinteistöjä jätehuollon piirissä | 61 235 |
Vapaa-ajan kiinteistöjä jätehuollon piirissä | 29 136 |
Asukkaita toimialueellamme | 228 000 |
Asiakastyytyväisyys 2019
Asiakkaiden antama arvosana (asteikko 1-6) | |
Asiakaspalvelu | |
Asiakaspalvelu on ystävällistä ja palvelualtista | 5,16 |
Sain asiakaspalvelun kautta asiani hoidettua | 5,04 |
Jäteastian tyhjennys | |
Jäteastian tyhjennys on tapahtunut sovitusti | 5,4 |
Jäteauton kuljettaja on hoitanut työnsä hyvin | 5,52 |
Jäteasemat | |
Jäteasemalla on hyvä asiakaspalvelu | 5,28 |
Jäteasemalla on helppo asioida | 5,16 |
Asiakkaan antama kokonaisarvosana Rosk’n Rollin toiminnalle | 5,04 |
Asiakaspalvelumalli
Vuonna 2019 yhtiössä rakennettiin asiakaspalvelumallia palvelumuotoilun keinoin. Malli otettiin käyttöön syksyllä.
Palvelumalli kuvaa palvelutilanteen ja antaa ohjeet asiakkaan kohtaamiseen palvelutilanteen eri vaiheissa. Sen tarkoituksena on yhtenäistää palvelua ja varmistaa palvelun korkea laatu yhtiön eri toimipisteissä. Malli pohjautuu asiakastarpeisiin, joita selvitettiin asiakastutkimuksen avulla.
Palvelumallin kehittämiseen osallistui koko asiakasrajapinnassa työskentelevä henkilöstö. Henkilöstön valmennuksesta palvelumallin kehittämisen vaiheissa ja käyttöönotossa vastasi Informatum Research Oy.